RADA PEDAGOGICZNA – KOMPETENCJE ZAWODOWE:
? sposoby podnoszenia jakości kształcenia w efektywnej szkole – więcej…
? skuteczne działania wychowawcze i profilaktyczne – więcej…
? przeciwdziałanie przemocy w szkole – więcej…
? budowanie wizerunku szkoły – metody – więcej…
? budowanie zespołów wspomagających dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – więcej…
? ewaluacja wewnętrzna w szkole – więcej…
? inne – więcej…
RADA PEDAGOGICZNA – KOOPERACJA I EFEKTYWNOŚĆ:
? rozwiązywanie konfliktów – więcej…
? asertywność w kontaktach służbowych – więcej…
? komunikacja interpersonalna w szkole – więcej…
? integracja i współpraca w zespole – więcej…
? inne – więcej…
WSPÓŁPRACA ZE ŚRODOWISKIEM SZKOLNYM I LOKALNYM:
? relacje z rodzicami – więcej…
? budowanie relacji z absolwentami. Kontekst nadzoru pedagogicznego – więcej …
? budowanie relacji ze środowiskiem zewnętrznym szkoły. Kontekst nadzoru pedagogicznego – więcej …
? budowanie tożsamości i wizerunku szkoły – więcej …
? metody budowania wizerunku szkoły/przedszkola w oczach uczniów, rodziców i środowiska lokalnego – więcej…
? promocja szkoły i wartości edukacji. Kontekst nadzoru pedagogicznego – więcej …
? skuteczna współpraca ze środowiskiem lokalnym = Public Relations i promocja – więcej…
PRACA Z UCZNIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH:
? zaburzenia okresu dojrzewania: depresja młodzieńcza – więcej…
? rozpoznawanie uzależnień: alkohol, narkotyki, komputer – więcej…
? działania profilaktyczne przeciwdziałające uzależnieniu od urządzeń multimedialnych (smartfony,przenośne konsole, tablety) – więcej…
? praca z uczniem z orzeczonymi dysfunkcjami: niepełnosprawność intelektualna, sensoryczna,somatyczna, autyzm, ADHD, niedostosowanie społeczne, zagrożenie niedostosowaniem społecznym – więcej…
? rozpoznawanie objawów: przemocy w rodzinie, molestowania – więcej …
? sposoby postępowania wobec ucznia z rodziny dysfunkcyjnej – więcej…
? niepełnosprawni wśród sprawnych – więcej…
? dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia dysfunkcyjnego – więcej…
NAUCZYCIEL – ROZWÓJ OSOBISTY:
? awans zawodowy – więcej…
? przeciwdziałanie stresowi i wypalaniu zawodowemu – więcej…
? budowanie autorytetu nauczyciela – więcej…
? emisja głosu – więcej…
? skuteczny wychowawca – więcej…
? inne – więcej…
ROZWÓJ UCZNIÓW:
? trening skutecznego komunikowania się z uczniem – więcej …
? techniki motywujące i aktywizujące uczniów – więcej…
? motywowanie uczniów do zmiany zachowań – więcej…
? negocjacje i mediacje w kontakcie z uczniem – więcej…
? praca z uczniem zdolnym – więcej…
? zarządzanie konfliktem – więcej…
? motywowanie uczniów – więcej…
? ocenianie – więcej…
INNE: – więcej…