Adresaci szkolenia:
Rady pedagogiczne.
Cele:
1. Przybliżenie elementów myślenia naukowego i sposobów ich wprowadzania do pracy z uczniem.
Program:
1. Planowanie procesu dydaktycznego wykorzystującego ćwiczenia rozwijające:
? rozumowanie indukcyjne,
? rozumowanie dedukcyjne,
? myślenie metaforyczne.
Metody:
Wykład, prezentacja multimedialna, praca w grupie.
Prowadzący:
Trener, wieloletni praktyk. Prowadzi warsztaty, seminaria i konferencje. Autorka i współautorka wielu publikacji. Specjalista w takich kompetencjach, jak: kształtowanie umiejętności inter- i intrapersonalnych, ponadprzedmiotowych, samoocena jako wspieranie ucznia w jego rozwoju i samodzielności w zdobywaniu wiedzy, nauczanie alternatywne, indywidualizacja nauczania, techniki nauczania i uczenia się, konstruowanie programów dydaktycznych.
Czas trwania szkolenia: 4 godziny dydaktyczne.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.