Adresaci szkolenia:
Rady pedagogiczne.
Cele:
1. Doskonalenie umiejętności oceniania wspierającego z uwzględnieniem elementów samooceny ucznia.
Program:
1. Analiza podstawy programowej pod kątem zapisów o indywidualizacji.
2. Elementy oceniania kształtującego (ze szczególnym uwzględnieniem zapisów celów w języku ucznia).
3. Kryteria oceny ? najważniejszy element w planowaniu dydaktycznym.
Metody:
Wykład, prezentacja multimedialna, praca w grupie.
Prowadzący:
Trener, wieloletni praktyk. Prowadzi warsztaty, seminaria i konferencje. Autorka i współautorka wielu publikacji. Specjalista w takich kompetencjach, jak: kształtowanie umiejętności inter- i intrapersonalnych, ponadprzedmiotowych, samoocena jako wspieranie ucznia w jego rozwoju i samodzielności w zdobywaniu wiedzy, nauczanie alternatywne, indywidualizacja nauczania, techniki nauczania i uczenia się, konstruowanie programów dydaktycznych.
Czas trwania szkolenia: 5 godzin dydaktycznych.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.