Adresaci szkolenia:
Nauczyciele nauczania wczesnoszkolnego.
Cele:
1. Uświadomienie znaczenia analizy podstawy programowej w kontekście oczekiwanych rezultatów.
2. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie integracji treści i metod w realizacji podstawy programowej.
3. Kształcenie umiejętności konstruowania własnego programu.
Program:
1. Analiza podstawy programowej w kontekście oczekiwanych rezultatów, jej konstruktywizm.
2. Tworzenie własnych programów nauczania, dostosowanie pozyskanych do potrzeb zespołu klasowego. Skuteczność działań podejmowanych wobec każdego ucznia, indywidualizacja w nauczaniu.
3. Kształcenie zintegrowane w edukacji wczesnoszkolnej, jako działania prowadzące do stymulowania ucznia w jego rozwoju intelektualnym, emocjonalnym, estetycznym, fizycznym i społecznym oraz wielostronnego, harmonijnego rozwoju osobowości i przygotowania do dalszej nauki. Znaczenie współpracy nauczycieli w realizacji podstawy programowej na płaszczyźnie .planowania i realizowania podobnych lub powiązanych zagadnień.
4. Tworzenie warsztatu pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wykorzystaniem innowacyjnych programów i materiałów edukacyjnych.
Metody:
Aktywizujące metody, dyskusja związana z wykładem.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin dydaktycznych
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.