Adresaci szkolenia:
Rady Pedagogicznej.
Cele:
Po szkoleniu nauczyciel:
1. Zna zalecane warunki i sposoby realizacji podstawy programowej własnego przedmiotu.
2. Zna podstawę programową gimnazjum.
3. Potrafi monitorować realizację podstawy programowej.
4. Zna możliwości indywidualizacji nauczania.
Program:
1. Podstawa programowa w szkole ponadgimnazjalnej ? interpretacja zapisów zalecanych warunków i sposobu realizacji podstawy programowej dla poszczególnych edukacji.
2. Podstawa programowa a program nauczania.
3. Jak konstruować program nauczania (samodzielnie lub zespołowo)?
4. Jak należy rozumieć indywidualizację nauczania?
Metody:
Wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej, ćwiczenia w grupach, dyskusja, analiza rozporządzenia MEN dotyczącego podstawy programowej szkoły ponadgimnazjalnej.
Prowadzący:
Pedagog, doświadczony trener, edukator z kwalifikacjami uznanymi na podstawie dorobku zawodowego przez Ministra Edukacji Narodowej. Brał udział
w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji: TERM, Nowa Szkoła, System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, Obsługa platformy ? system doskonalenia nauczycieli, Realizacja grantu Kuratorium Oświaty we Wrocławiu. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kursów, szkoleń rad pedagogicznych oraz konsultacji dla dorosłych.
Czas trwania szkolenia: 4 godziny dydaktyczne.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.