Adresaci szkolenia:
Rady Pedagogiczne.
Cele:
1. Zapoznanie uczestników z rozwojem mowy, zjawiskami rozwojowymi oraz kalendarzem rozwoju mowy.
2. Zapoznanie uczestników z uwarunkowaniami prawidłowego rozwoju mowy.
3. Wyposażenie uczestników w konkretne narzędzia służące wstępnej diagnozie pedagogiczno-logopedycznej.
4. Wyposażenie uczestników w metody, narzędzia służące rozwojowi mowy, języka
i komunikacji dziecka.
5. Zapoznanie uczestników z zaburzeniami i zakłóceniami mowy, języka i komunikacji.
Program:
1. Etapy rozwoju językowego od 0 do 8 roku życia.
2. Uwarunkowania prawidłowego rozwoju mowy.
3. Wstęp do diagnozy pedagogiczno-logopedycznej.
4. Jak pomóc dziecku rozwinąć mowę, język i komunikację.
5. Przegląd zaburzeń i zakłóceń mowy, języka i komunikacji.
Metody:
Wykład, prezentacja multimedialna, warsztaty, analiza przypadków, burza mózgów.
Prowadzący:
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, dr nauk humanistycznych, wieloletni pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, nauczyciel dziecka młodszego, pedagog i neurologopeda (teoretyk i praktyk). Edukator w zakresie logopedii, wczesnej interwencji psychopedagogicznej, metod diagnozy i terapii pedagogicznej. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli wykorzystując swoje doświadczenie na stanowisku nauczyciela akademickiego oraz praktyki neurologopedycznej. Specjalizuje się w zakresie diagnozy i terapii zaburzeń dzieci i młodzieży (m. in. zaburzenia mowy, języka i komunikacji, zachowania, FAS).Autorka kilku książek, posiada szereg publikacji naukowych. Organizator i współorganizator międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin dydaktycznych.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.
- Zaloguj się, by odpowiadać