Adresaci szkolenia:
Rady Pedagogiczne.
Cele:
1. Poznanie oraz nabycie podstawowych i praktycznych umiejętności posługiwania się i doboru narzędzi promocji (reklamy i Public Relations)
2. Uświadomienie roli promocji placówki oświatowej, podstawowe kompendium wiedzy praktycznej.
Program:
1. Grupa docelowa ? decydent czy użytkownik?
2. Cele promocji.
3. Mechanizmy reklamy.
4. Mechanizmy Public Relations ? współpraca ze środowiskiem lokalnym.
5. Social Media, promocja w Internecie.
6. Planowanie mediów.
Metody:
Mini wykład, case study, analizy, dyskusje.
Prowadzący:
Praktyk w dziedzinie psychologii zachowań rynkowych, trener, wykładowca. Współtworzyła agencyjnie ogólnopolskie kampanie reklamowe i Public Relations, na bazie badań ilościowych i jakościowych. Prowadzi szkolenia wykorzystując swoje doświadczenia z pracy na stanowisku dyrektora marketingu i Public Relations. Podczas warsztatów łączy zasady strategiczne, z metodami planowania mediów ATL i BTL. Zakres merytoryczny szkoleń: strategie marketingowe, reklamowe, Public Relations, zarządzanie wizerunkiem organizacji, monitoring i planowanie mediów (w tym social media, Internet) w kampaniach lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich. Związana z sektorem MŚP oraz JST.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin dydaktycznych.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.