Adresaci szkolenia:
Dyrektorzy i kadra menadżerska placówek oświatowych oraz wszyscy odpowiedzialni za budowanie wizerunku, kontakt z mediami oraz promocję.
Cele:
Poznanie oraz nabycie podstawowych i praktycznych umiejętności konstruowania, posługiwania się i doboru narzędzi promocji (reklamy i Public Relations), z naciskiem na sposoby tworzenie komunikatu i sposobu dotarcia adekwatnego do odbiorcy. Ponadto, uświadomienie promocyjnej roli strony WWW oraz promocji w Internecie (social media).
Program:
1. Do kogo mówimy? Określenie grup docelowych; czyli kim jest nasz klient?
2. Strategia promocji ? główne założenia.
3. Narzędzia i działania reklamowe (strategia kreatywna, język przekazu, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna, strona WWW, Social Media).
4. Narzędzia i działania Public Relations (jak i czym zainteresować media, media relations, budowanie relacji z otoczeniem bliższym, dalszym).
5. Media plany (harmonogramy działań).
6. Błędy promocji.
Metody:
Praktyczne treningi z wykorzystaniem case studies.
Prowadzący:
Praktyk w dziedzinie psychologii zachowań rynkowych, trener, wykładowca. Współtworzyła agencyjnie ogólnopolskie kampanie reklamowe i Public Relations, na bazie badań ilościowych i jakościowych. Prowadzi szkolenia wykorzystując swoje doświadczenia z pracy na stanowisku dyrektora marketingu i Public Relations. Podczas warsztatów łączy zasady strategiczne, z metodami planowania mediów ATL i BTL. Zakres merytoryczny szkoleń: strategie marketingowe, reklamowe, Public Relations, zarządzanie wizerunkiem organizacji, monitoring i planowanie mediów (w tym social media, Internet) w kampaniach lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich. Związana z sektorem MŚP oraz JST.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin dydaktycznych.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.