Adresaci szkolenia:
Rady pedagogiczne.
Cele:
Realizacja programu sprawi, iż uczestnik szkolenia:
1. Zdiagnozuje potrzeby i możliwości edukacyjne uczniów.
2. Zrealizuje zadania dot. indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego.
3. Zrealizuje zadania w formie zabawy.
4. Udzieli informacji zwrotnej uczniom i rodzicom.
Program:
1. Uczeń edukacji wczesnoszkolnej w świetle współczesnych badań.
2. Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów.
3. Formy i metody pracy z uczniem młodszym.
4. Zabawa w edukacji wczesnoszkolnej ze szczególnym zwróceniem uwagi na edukację polonistyczną, matematyczną.
5. Współpraca z rodzicami w realizacji zadań szkoły.
Metody:
Mini-wykład, warsztaty tematyczne połączone z zabawą edukacyjną.
Prowadzący:
Nauczyciel dyplomowany matematyki, wieloletni, aktualny dyrektor szkoły podstawowej, absolwent TERM-u, egzaminator OKE, ekspert ds. awansu zawodowego, ekspert MEN w programie ” Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół”, I etapu „Programu wzmocnienia efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny pracy szkół.” Od kilku lat prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych w różnych typach szkół wykorzystując swoje kierownicze doświadczenie.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin dydaktycznych.
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.