Adresaci szkolenia:
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.
Cele:
– Zapoznanie z rysem psychologicznym dziecka sześcioletniego.
– Poznanie sposobów diagnozowania i obserwacji ucznia klasy pierwszej.
– Zapoznanie z metodami pracy z dzieckiem sześcioletnim.
Program:
1. Charakterystyka dziecka sześcioletniego.
2. Gotowość szkolna.
3. Gotowość dziecka sześcioletniego do nauki w szkole.
4. Arkusz wstępnej obserwacji ucznia klasy pierwszej.
5. Metody pracy z dzieckiem sześcioletnim.
Metody:
Wykład połączony z prezentacją oraz warsztaty.
Prowadzący:
– 25 letni staż pracy pedagogicznej, nauczyciel w oddziale ?0? , dyrektor przedszkola , logopeda i socjoterapeuta ; ukończone nauczanie początkowe ; od wielu lat prowadzi szkolenia dla nauczycieli .
Czas trwania szkolenia: 6 godzin dydaktycznych
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.